تسهیل گر (معلم) و برنامه فلسفه برای کودکان

در مفهوم سنتی معمولا معلم را با منبع و منشأ اطلاعات مترادف می دانند که کارش انتقال این اطلاعات است، نظم و ترتیب سخت گیرانه ای را در کلاس به اجرا می گذارد و از کودکان می خواهد مطالب را حفظ کنند. اما در سال های اخیر ، تغییر اساسی در نقش معلم پدید آمده است . خصوصیات تسهیل گر نقش به سزایی در میزان موفقیت او در کلاس های درس فلسفه برای کودکان دارد. در بسیاری از سیستم های آموزشی ، آنچه نشان دهنده موفقیت معلمی در تدریس است پیامد کار او یعنی میزان موفقیت دانش آموزان است . در حالی که سطح موفقیت معلم بستگی به خصوصیات خود او دارد . باورها ، نگرش ، خود کار آمدی ،انگیزه  و دانش معلم در کلاس ازجمله عواملی اند که می توانند بر یادگیری دانش آموزان تأثیر بگذارد و خود حاصل ابعاد شناختی ، عاطفی  ورفتاری معلم اند . میتوان گفت تفکر معلم چهار چوب تشکیل دهنده فعالیت های آموزشی اوست .

جهت دریافت مشاوره با شماره های 0910921022 یا 07132356613 تماس بگیرید

تسهیل گر (معلم) و برنامه فلسفه برای کودکان-کودک من

معلم ,، ,های ,موفقیت ,کودکان ,گر ,فلسفه برای ,تسهیل گر ,در کلاس ,برای کودکان ,میزان موفقیت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


vistasazehtg در این وبلاگ یادمیگیریم... طرح ها و مقالات Patricia's notes مطالب اینترنتی quenaigily 100389753 remoconra مدل لباس زنانه-عکس های مدل لباس دختران جوان-مدل لباس شیک زنانه 2012 barantgrafik